> Blablabla

2007-12-18 14:11:33 ♥ Vardagsliv

Ohh så bra det går med mitt stressande haha! Jag har inte börjat med det idag heller, men destå stressigare blir det dom andra dagarna. image30
Vill gärna ha allt annat klart först innan jag börjar greja hemma. Ha maten och alla julklappar inslagna och färdiga.
Men det blir det nog imorgon, hoppas bara att man hittar dom perfekta julklapparna. Brukar inte vara något problem, man köper bara något man själv gillar så borde den andra också göra det haha. Om inte så kan man ju ta tillbaka dom image25
image35


Ska fira dagen innan julafton också, med pappa. Bara pappa och ingen pappas fru, hennes barn kommer över till dom och det blir så trångt om vi ska ses allihopa. Men det gör ju också att man börjar fundera på om man inte får komma dit alls och visa sig. Men det är nog bara jag som är paranoid. Trist som fasen att vi inte ska kunna ses alla tillsammans, syster med familj och pappa med fru. Men det skulle väl bli nångång efter jul, antagligen nästa år? Jag hatar verkligen att ha så många olika familjer på julen, tur att baby bara har 1 image16

Förresten! Som jag sa igår, nu är mina Nip/tuck avsnitt slut! Men såg att det fanns 4säsonger att köpa och att det spelas in fortfarande, jag säger bara LYCKA! Nu gäller det att man får en peng i julklapp så man kan införskaffa sej nästa. För januari är verkligen en fattig månad! image7

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: