> Desperate Housewives

2007-12-04 18:01:12 ♥ Vardagsliv

Dom har ju släppt värsta spoilers på kanal5's hemsida!
Det tycker jag är jättedåligt! För hade jag nu inte redan sett det där avsnittet så hade jag blivit jättearg.
Man får ju se bilder direkt när man kommer in på sidan och fattar direkt vad det gäller. Usch dåligt!
Mycket dåligt!

Men igår var det mest spännande avsnitt jag någonsin sett! Jag kunde knappt andas efteråt!
Undrar när det visas i sverige? Är ju avsnitt 3 som visas ikväll på tv och det var avsnitt 9 jag såg igår.
Nu är det 12dagar kvar tills nästa, jag längtar!!

Tittar ni på Desperate housewives? Sverige eller USA?


Kommentarer
2007-12-05 06:02:02 http://angy.blogg.se

:P synd att man inte sett alla avsnitt bara :)

ahh skall se om jag kan få sömnpiller utskrivna, men gillar inte att äta piller :S
kramo

Angela
2007-12-05 08:17:27 http://vivacious.blogg.se

Håller med om att Kanal5 inte borde avslöja så mycket!
Jag såg också det där megaspännande avsnittet, undrar vad som händer nu :P

VIVACIOUS
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: