>

2007-12-06 17:12:34 ♥ Vardagsliv

Usch vilken långdag!
Psykologbesök kl10 och var tvungen att kliva upp redan halv9. image6 Vilket är ganska så tidigt för att vara jag, iallafall när man inte sover ordentligt. Men har höjt dosen på nya sovapillren så nu ska det nog gå bättre. *håller tummar*
Iallafall så var besöket hos psykologen ordentligt jobbigt denna gång, bröt ihop totalt och bara grät. Man blir alltid så tom efteråt, helt slut! image7 Vill gå och sova redan nu men ska försöka hålla mej uppe tills efter lyxfällan (favortprog.). Fattar inte riktigt varför det blir sådär tomt efter? Men ni som nångång gått själva hos en psykolog vet ju hur det kan vara.
Haha! När jag sökte på gäspa på bilder, kom upp massor och man blev ju jätte gäspig av att bara titta på dom. Testa!

Ska försöka få i mig nått att äta nu, tappat matlusten helt. Tråkigt när det gick så bra med GI innan, men den kommer väl förhoppningsvis tillbaka snart igen.
Sen blir det spela Age of Empires tills det är tv dax, sen äntligen sängen image30
Det blir nog ingen mera uppdatering härifrån idag, men imorgon hörs vi igen kära vänner!


Kommentarer
2007-12-07 06:09:49 http://angy.blogg.se

Lyxfällan är verkligen underhållande :P man tänker efter när man sett programmet!

Angela
2007-12-07 16:11:25

puss syster! Vi är ik fjällen och har det bar loggaDE IN för att kolla om du var på msn men inte så jag skriver en rad här. hörs när vi kommer hem puss cissi & Ella (de andra sover)

2007-12-07 16:45:20 http://carpeannah.blogg.se

Syster:
Jag var där men osynlig :) Skrev precis när du loggade ut. Hoppas ni har det bra! Puss!

Annah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: