> Hej

2007-12-11 21:13:10

Hej på er kära vänner!

Inte skrivit något på några dagar nu, sorry för det!
Var på födelsedagsfest i lördags vilket spårade ur totalt och jag fick en freakout på min baby :( , absolut inget menat mot honom alls. Men det var väl all ilska jag har mot mig själv som han fick ta emot istället. Tråkigt!
Så nu är det inge mera alkohol med trasig själ och flera dagars fastande! Jag mår fortfarande mycket dåligt över vad som hänt, men tänker ändå att alla blir vi knäppa när det blir sådär för mycket. Jag tror ni vet vad jag menar?
Jag tar en paus på några dagar nu och försöker kämpa mig uppåt igen.
Jag tror att allt kommer att vara "bra" igenom om några dar. .

För på lördag är det ju dax för Marilyn Manson, LÄNGTAR! Ska verkligen bli en kul upplevelse.

Jaja nu vet ni varför det vart så tyst här ;) Jag kommer tillbaka snart igen, lovar!
Ska tvinga i mig själv något att äta nu och sen troligen sova. Eller tillbaka framför tvn och stirra på den, blivit mycket sånt nu i dagarna med Baby. Mysigt!

Vi hörs!

Kommentarer
2007-12-12 09:27:49

Ojdå.. hoppas allt e bra nu iaf!!
ja ser oxå fram emot lörda, såååå mkt!!! Ska bli galet skoj!

2007-12-12 12:24:00 http://carpeannah.blogg.se

Ja men det är det :) Så gott som iallafall :)
Det känns helt overkligt att det är redan på lördag :O

Annah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: