> Lucia

2007-12-13 20:34:52 ♥ Vardagsliv

Uppersittar natten slutade i att Alma somnade redan kl3, jag fick roa mig själv tills morgonen då P kom hem och körde henne till sej. Nu har snart Lucia dagen vart, inte hört eller sett någon lucia alls. Kanske får ta och kolla på nyheterna senare, där brukar det väl vara sånt? Annars finns det väl på youtube, där allt annat finns. image5. Eller nej jag tror jag ritar en egen. Vad tycks`? Haha söta va?

image32

Shit nu är det inte alls lånt kvar tills julen är här! Jag har ingen alls julstämmning! image6
Måste sysselsätta mej med något som ger det, tror kanske att det kommer nästa vecka när jag och Baby ska åka och köpa sista julklapparna och julmaten. Fixa julmusik och lyssna på hela dagarna med, det brukar funka. Sen kommer ju julgrannen fram snart och ja då kommer julkänslan garanterat. Tror ni inte? Ska ta och dricka mej lite glögg snart med massa russin! Själklart "barn" glöggen den är ju så mkt godare! Mmm image30

Kommentarer
2007-12-16 01:08:50 http://www.crazygirl.se

Sött luciatåg! Stjärngossen liknar Alfons Åberg :D Jag missade lucian helt, får nog youtuba lite. :)
Kramar

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: