> Oh no!

2007-12-17 20:11:27 ♥ Vardagsliv

Tappat data och blogg suget!
Blir bara uttråkad direkt när jag sätter mej här. Kanske för att jag är helt besatt av att kolla på Nip/tuck. Såå bra ju! Plastikoperationer är spännande som fasen, och jävligt äckliga.
Måste beställa hem dom andra säsongerna med så det aldrig tar slut, har ingen aning om det spelas in fortfarande med jag tror inte det. Kan tänka mej att det blir alldeles för segt isåfall.



Annars gör jag inte så mkt mera, typ kollar dvd, gosar, städar, läser böcker och försöker läsa igenom bloggarna jag gillar och såklart sover. Mysigt och behövligt som fasen!

Men imorgon är det planerat att stressen inför julen börjar, listor, städning, shopping, inslagning av paket, paket utdelningar och matlagning. Härligt! Hoppas på att grannen kommer in snart nu, måste jaga ut karl'n i skogen först. Jag vill ju klä den nuuu!

Lovar att jag kommer vara tillbaka snart igen, det är ju faktiskt inte många avsnitt kvar nu = SNYFT!

Hur mår ni? Längesen mina favorit kommenterare sa något, lever ni? Girlie och Maria?


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: