> Så var det

2007-12-03 14:22:43 ♥ Vardagsliv

Ny vecka igen då, fasen tiden går ju så jäklarns fort!
Har inga speciella planer denna vecka, bara ett psykolog besök inplanerat på torsdag, och doktor samtal.
Tror jag ska åka och hälsa på syster nått i veckan med, var ett tag sen vi sågs nu.
Det finns mycket jag skulle vilja göra men har tappat all ork image20. Kommer nog tillbaka lite snart.
Snart dax för Marilyn Manson med, kommer nog bli galet skoj! Det är det alltid när du och jag gör något sweetie!

Fixat flera julklappar iallafall, så nu jäklarns börjar det bli klart. Skönt och tråkigt! För det är ju sååå skoj att köpa presenter till folk, roligare att ge än att få. Eller nja det är nog kanske lika image25. Vad tycker ni är det roligare att ge än att ?

Idag är det Winnerbäck som står på spelningslistan, min favorit skiva Söndermarken.

image24image21

Kommentarer
2007-12-03 14:49:41 http://www.crazygirl.se

Vuxen som man är så borde man säga att det är roligare att ge än att få.. men jag tycker nog som du att det är ganska lika. :P
Svar: Men stilnoct och imovane är ju, som jag fattat det, båda benzo..? Hursomhelst så får jag inte ta någon av dom.
*kramar*

Malin
2007-12-03 16:13:20 http://www.crazygirl.se

Länka går toppenbra! Bara jag får länka tillbaka :D
*kram*

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: