> Meh åh.

2007-11-28 19:42:21 ♥ Vardagsliv

Fick sms om att jag hade ett paket från H&M och hämta ut, lycka! image15 Trodde det var lite av min beställning från vår katalogen. Men icke! image7 Världens minsta lilla påse, och vad ligger i? Jooo 2par trosor och en sjal, ehh jaaha?! Skickar dom beställningar även fast det inte uppnår den summan det ska göra? Trodde inte det men tydligen. Jaja trosorna var iallafall såååå fina och jag tror dom kommer vara sköna också, min smak underkläder. Sjalen med var såå fin, men vet inte riktigt vad jag ska ha till den. Kommer säkert på något bra, svart funkar ju till allt. image16

Hade lovat Girlie att berätta om Hello Kitty kläderna på BikBok, köpte en rosa (fanns bara bild på svart) fin i måndags. Så mysig! Det är bikboks myskläder alltid, ett tips att kolla där om nån är på jakt efter nytt att mysa runt i till jul. Iallafall det jag skulle komma fram till var storlekarna, dom var iallafall stora i storleken. Något mera du ville veta? Kommer inte ihåg vad du sa image14.  Jag ska iallafall införskaffa mej meeera av det, kärlek kärlek! image17

image13

image9image8

Kommentarer
2007-11-28 20:03:48 http://girlgoesmom.blogg.se

Headern är ett paket med snören på?

GirlGoesMom
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: