Böcker Böcker Böcker

2008-04-04 23:35:02 ♥ Vardagsliv

Jag håller på att handla/låna på mej massor med böcker tills vi åker.
Exakt 2veckor kvar idag, iiih så spännande!

Just nu ligger dessa i resväskan.



Jag läser nästan bara "tjej-böcker" och "hemska" verklighetsbaserade böcker. Jag hoppas det går bättre att läsa "Jag går bara ut en stund" där nere för när jag försökte mej på den här hemma så utvecklades det i dödsångest image7. Då berör boken!

Än så länge 9st(!) kanske lite väl många för 10dagar? Men flygresan är ju ändå 14timmar och jag läser ut en bok på nån timme. Finns det något bättre än att ligga på stranden i solen och läsa en bra bok? Så jag tror alla kommer hinnas gå igenom. Har ni några mera boktips så tackar jag och tar emot.
För en eller två böcker till skadar ju inte image5

Kommentarer
2008-04-05 01:01:45 http://regalo.blogg.se

Vilken fin och annorlunda blogg, det gillas! :-)

Carro
2008-04-05 02:18:57 http://trefoil.blogg.se

sov gott :-)

Elina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: