Hej på er!

2008-04-17 22:32:46 ♥ Vardagsliv



Lite lätt stressad idag och nu och imorgon och ja i flera dagar.
Nu tror jag att nästan allt är pakat, inte datorn och necessären då eftersom det ska användas ett tag till.
Klockan fem kommer Janne och mamma och hämtar oss och kör oss till Arlanda.
Lite väl mycket tid att spendera där men ja man kan dricka bärs och äta frukost på Mc donalds, vilken mix.
Sen såklart taxfree shopping, clarins ska inhandlas!

Idag var jag i uppsala och köpte sista grejerna som ska ner i resväskan, underkläder, solkräm, apoteks saker och sminkborttagning.

Nu kan gärna tiden få gå lite snabbare så vi kommer iväg nångång, men först umgås med Finis Alma och kolla nytt avsnitt av desperate housewives. Hur kune jag missat att det börjat igen i USA?!

Jag kanske kommer att blogga där nerifrån det beror på vad det kostar att ha nät på hotellet. Annars kommer det massa update när jag kommer hem. Ska försöka skriva iordning det när jag är där, för annars kommer ni inte få veta ett smack haha. Jag vet hur jag är..

Så ha det bra hörrni! Så får vi se om vi hörs snart igen!


Paradise here i come!

OCH! Jag tycker ni kan kommentera järnet nu när jag är borta, okey?!

Kommentarer
2008-04-17 23:36:26

Ha så kul på resan nu :D lyckos! Vill ha en riktig recension av stället sen.
Kramar

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: