Niiice!

2008-04-03 19:14:02 ♥ Vardagsliv

Har haft spel maraton med min argaste Alma några dagar nu, igår satt hon 12timmar i sträck och spelade spel på ena datorn, jag vid den andra men inte alls lika länge. Tror vi håller på att spela igenom alla spel från bigfishgames, otroligt skoj! Om inte annat är det en bra diet och hälsokur, man röker typ 4ggr mindre än annars och mat finns det inget som heter. Så på 2-3dagar har jag tappat 2kg haha! Kan ju ha och göra med att jag nästan sluta äta helt, är aldrig hungrig längre.
Kanske dax att söka hjälp för spelberoende? image5


Skjutsade hem henne vid halv6 imorse, somnade vid 7 och upp igen vid 9.

Då var jag inte så lite trött heller, det första jag lyckades med var att tappa mobilen rakt på läppen. Häärligt!

Sen in till stan och fortsätta utredningen på hjärnan, gick bra men långa väntetider mellan testen bara.
Som vanligt så var jag inge vidare duktig på det heller.

Nu ska jag hålla ögonen öppna tills Baby kommer hem från jobbet vid halv elva, då j*klarns ska det sovas och mysas. Man blir så myssugen när man är övertrött, iallafall jag.

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen, usch! Inte min grej!

Kommentarer
2008-04-04 04:59:57 http://www.crazygirl.se

Woow.. vilken snygg layout! :D Du är värsta duktig du!
Apropå spelberoende, det känner jag igen.. lär bli beroende av Sonic som jag fick igår. (läs senaste inlägget i min blogg) :)
Btw.. jag tror jag snor bloggformuläret från dig vid senare tillfälle. :D
*kramkramkram*
ps. försökte kommentera tidigare i veckan, men vill inte funka då. :/

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: