Shiiiit

2008-04-30 14:50:05 ♥ Vardagsliv

Jisses vad varmt det är ute! Har suttit ute några timmar och nu räcker det för idag, det börjar pluppa upp lite blåsor överallt på kroppen. Har jag blivit överkänslig mot solen?

Skönt att komma hem från en 30grader varmt Karibien och det är lika varmt här hemma.
Riktigt häftigt att det alltid var 30grader där nere, året om dygnet runt. Det blåste alltid(!), inte kall blåst som här hemma utan varma brisar. Hade det inte gjort det så hade det vart olidligt och man hade inte kunnat vara ute, det känndes som ynka sec som det vart vindstilla. Solen var ordentligt stark, och man var verkligen tvungen att köra med solskyddsfaktor 20hela tiden och helst ligga i skuggan. Men brun vart man iallafall, som en pepparkaka.
 Nice!

image171

Jag skulle inte tacka nej till lite kritvitsand och klarblåttvatten just nu..



Kommentarer
2008-04-30 16:30:33 http://Wysteriia.blogg.se

Svar: Det är en tunika från JC :)

Wysteriia
2008-04-30 23:54:36 http://pyttis.blogg.se

åh din header är underbar gumman..

hihi ja, det skriver jag under på med -- våga vägra valborgsfestande!

kramar!

anna

oooooh jag följer med dig dit!!!! får jag de? ;-)

..:Sarah:..
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: