Trööött

2008-04-15 10:58:45 ♥ Vardagsliv

Usch vad jag är trött idag, vaknade vid tio av att mamma höll på med allt och ingenting här hemma.

Somnade inte förren vid sextiden imorse, fast jag gick och la mej redan vid nio på kvällen. Drygt! Fast iofs så sov jag nästan hela dagen igår, slut i kroppen efter takida.

Idag är det tvättdag och laga mat dag, fixa all tvätt så allt är rent och klar för att packas ner i resväskan.
Maten lagas idag för resten av dagarna, det är ju bara tre kvar att äta hemma. Skönt att ha det gjort och slippa tänka på det något mera.

Imorgon blir det DBT och antagligen så ska jag packa väskan då, om jag nu inte gör det idag. Iallafall skriva en packlista, jag är bäst på att glömma hälften men ändå packa alldeles för mycket.

Torsdag blir det uppsala igen och få reda på resultaten av utredning vi gjort.

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe och sen skjutsa mamma till mormor..
SUCK! Jag vill sooova..




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: