Tvi

2008-04-11 19:06:56 ♥ Vardagsliv



In på systemet idag för att införskaffa bag-in-box tills imorgon.
Ska hem till myshuset på landet och ha nice kväll med Gos-Trollet! Ladda upp inför Takida på söndag, fasen vad nice det ska bli!

Iallafall så såg jag den här snygga flaskan med rövin och ja den var tvungen att åka med hem. Fixar ju inte vitt vin, den flaskan var mkt finare! Guld och allt,
Men fy fasen, det smakar inte gott alls. Typ hemmagjort som jäst alldeles förlänge.

Vad har vi lärt oss av det?
Det är inte utsidan som räknas, utan insidan som är det viktiga. image5

Men känner jag mig själv rätt så är tar den snart slut, då kommer jag sova fint inatt.
Äntligen!

Kommentarer
2008-04-18 14:30:19 http://www.mittlivsomjag.com

Konstigt att ddet inte var gott.. det vita smakade mums :)

Mitt Liv Som Jag
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: