Usel

2008-04-16 12:07:13 ♥ Vardagsliv

Jag känner att jag håller på att bli en usel bloggare (igen), sådärför får jag sätta mej och skriva istället för att låta bli. För annars kommer jag ju aldrig att börja bli "ordentlig" igen.

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan åka iväg till uppsala, DBT-grupp idag. Känner att jag inte har någon lust alls, men det är bara att göra det. Brukar vara ganska nöjd efteråt.

Väskan är iallafall så gott som färdig packad nu, fattas bara duschgrejer och sminket. Jag kan ju säga som så att innehållet i väskan inte direkt är färgglatt, såg ganska kul ut när allt var svart. Men jag gillar ju svart bäst och passar i det bäst, kanske att det blir varmt?

Shit det är bara två dagar kvar nu innan vi åker. Har ingen resfeber ännu men det kommer säkert, brukar inte fatta att man ska åka förren när man kommit hem haha.
Men det ska bli så himlarns nice! Jag kommer antagligen bli besatt i Aruba efter det här, det har ju vart en dröm länge att åka till Karibien.





Kommentarer
2008-04-17 13:09:24 http://www.mittlivsomjag.com

Ang min sambos ex och jag så är det många som frågar om vi är systrar.. lustigt nog. Vi är lika långa (korta) och har exakt samma kroppstyp med... Antar att min karl har en viss smak *skratta*

Mitt Liv Som Jag
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: