I går.

2008-08-16 14:36:50 ♥ Vardagsliv

Igår var det Uppsala shopping, tapeter till gästrummet (vart vanliga enkla gråa), lite städprylar (besatt), munkjacka på stadium att mysa i när magen växer och alla andra tröjor börjar bli tröga att få igen över magen :).
Skulle till Chilli och köpa på mej lite stjärnkuddar till gästrummet men darling vägrade, han gillar inte inredning utan det är mitt ansvar. Så får ta det i veckan istället när tapeterna är uppe, golvet är redan bytt så det är klart iallafall.
Skönt när det rummet blir färdigt så kan man stryka ett från listan.

Sen vart det middag hos mor och janne, kräftor och västerbottenpaj.
Jag åt galet mycket mat, som om jag inte sett mat på flera dagar :D.
Men det var så himlarns gott! Fick present av mamma, en bebiströja tack! ♥

Pippidressen kom igår också, inte riktigt sådär jättemysig som jag hade tänkt mej men helt okej och inte alls så pippi som jag trodde :)

Nu ska jag göra mej iordning för att åka och äta middag med släkten då farfar fyllt 90år.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: