Kom på.

2008-08-14 19:28:48 ♥ Vardagsliv

Att jag nog tänker att jag är en superbra bloggare men igentligen inte alls är det.
Vet att jag tappat massor av blogglöden senaste tiden, jag tänker efter före innan jag skriver.
Tidigare så skrev jag bara rakt upp och ner, men nu är det så många jag känner som läser bloggen och då måste man ju tänka efter före. Vilket har fått mej att fundera den senaste tiden, på om jag kanske ska ta och flytta min blogg nånannanstans fast göra den anonym och låta er hitta mej igen själva.
Men åh jag vill ju ha alla min inlägg samlade på en och samma sida. Jag har ju redan "flyttat" engång och nej jag kommer nog stanna här :)
Får försöka hitta något bra mellanting mellan personligt och privat som känns bra, nu känns det j*vligt torrt ;)
Eller bara försöka låta bli att jämföra min blogg med alla dom andra fina bloggarna jag läser?


Kommentarer
2008-08-15 07:41:56

..nej nej neeej flytta inte ;)

2008-08-15 08:53:20

Ameh! Nu ska du få en kommentar av mig! Jag är ingen bra kommenterare, ingen bra bloggare heller för den delen =P



Och jag lär aldrig hitta dig om du skaffar ett nytt bloggnamn, isf får du maila det haha..annars kan jag nog bli lite ledsen i ögat. Tråkigt när man blir "hämmad" i sitt skrivande..inte bra inte bra..



Nu ska jag städa..fy fan..sen jobba 4 timmar..sen heeeeelg!



tjillevippen!

2008-08-15 11:19:55

FLYTTA INTE!!! Som sagt DÅ är det dags att maila mig bara så du vet :P

2008-08-15 17:45:19

du får INTE flytta. din blogg är den enda jag läser :)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: