Namn.

2008-08-22 19:47:03 ♥ I väntan på Chloe

Funderar lite på namn till bebin i magen, kommer på flera men inget som känns riktigt "Yeees!"
Vi har väl sagt Neo om det blir en pojke, kanske Theo. Leo är också fint.
Gillar 3bokstavsnamn.
Har ni förslag på några flera?

Tjej så har jag funderat på Thigra, tycker det är så himlarns fint.
Dom flesta jag sagt det till har hållt med mig andra har typ "va?" men efter ett tag också ändrat sig till att det är fint.
Har man sagt det några gånger så blir det vackert vackert.
Men det kommer låta tokigt till vårat efternamn så måste ha något "normal" andra namn som Thigra Linnea eller Thigra Amanda eller något annat.
Kommer ni på något som skulle vara fint till?


Kommentarer
2008-08-22 20:38:10 http://sunstar.blogg.se/

Jag kan ta och ordna bilder, det är inga större problem. Säg bara vart jag ska skicka bilderna :-)

Sunstar
2008-08-23 01:33:11

Åh! jag är big fan av annorlunda namn, och gamla namn som elsa och sven. hehe..



Thigra var jättevackert! Thigra elvira? nä dåligt förslag. Känns som att de ska vara ett slags flöde i det eller?



Själv heter jag egentligen Angela..uttalas AnGEla och inte som dom flesta vill "aNN-gela" eh..hänger du me? well hur jag fick smeknamnet geliz är en annan historia!



Trevlig helg från fröken blir-alltid-sjuk-när-något-roligt-händer.

2008-08-23 14:36:01 http://carpeannah.blogg.se/

Geliz

Elsa ligger faktiskt med som förslag :)

Sven heter min farfar så kanske att det kan bli ett mellannamn :).



Japps flöde det ska vara, men Elvira funkade faktiskt lite?



Jag tror jag hänger med liiite hur ditt namn uttalas, eller nja kanske inte alls haha.



Trevlig helg till dej med fröken alltid sjuk ;)

Annah - med bebin i magen
2008-08-23 15:50:00 http://annlouise.blogg.se/

Åh Thigra var ju jättefint! :)

Svårt det där med namn. Vi har bara ett par på lager som vi verkligen har fastnat för och som vi kan tänka oss. Det är jättesvårt...

Ann-Louise [En bulle i ugnen]
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: