Nice.

2008-08-18 20:02:36 ♥ I väntan på Chloe

Äntligen har jag fått iväg en beställning på en Bola
( Bola-Graviditetspingla.
Du bär halsbandet långt ner på magen så bebisen i magen kan höra det harmoniska ljudet som pinglan avger. Från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra och känna igen ljudet. Det magiska rogivande ljudet lugnar bebisen under graviditeten och efter födelsen känner barnet igen ljudet och blir lugn av det.)

Har alltid sagt att den dagen jag bestämmer mig för att bli gravid ska jag införskaffa en bola, och nu när man snart (imorgon) går in i vecka 21 så kanske det är dax. Vart en i silver med röda månar och stjärnor. Fint!

Fick iväg beställningar på 2 födelsedagspresents beställningar också, har dragit ut på det alldeles för länge. Iallafall till en av personerna som fyllde i början av juli, ooooops. Imorgon är det Alma som fyller och jag har köpit en grej som jag tror hon kommer gilla massor. Hon har iallafall tjatat om det länge, jag lovar att berätta sen ;)
Nu är det bara en present kvar till troll, åh så svårt. Men jag kommer nog på nått bra :)
Så jag har inte glömt dej iallafall ;)

Kommentarer
2008-08-18 21:57:32

åh va avis jag blir (könsultraljud). enligt våran bm så fick vi inte göra ett. vart går du på dina mvc besök? & va det du som begärde ett könsultraljud?. hade bra! /trogen läsare.

2008-08-19 17:06:58 http://carpeannah.blogg.se/

Anonym

Hej!

Jag ringde till en klinik i sthlm som gör könsul och bokade en tid. Kommer inte ihåg vad den hette men om du är nyfiken så kan jag ta reda på det?

Annah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: