Njett.

2008-08-31 10:40:45 ♥ Vardagsliv

Vart ingen WALL·E igår alldeles för sega, kanske att det blir idag.
Fast är lite små sugen på Kung fu panda med, läst överallt att den ska vara bra och skoj.
Hoppas det!

Idag är det tapetsering som gäller i min gamla walkincloset nya gästrummet. Jaaa! Jag gav upp min garderob för gästrum haha :) Men jag gjorde mej av med så mycket kläder och det vart knappt något kvar så då kunde det lika gärna ligga i lådor :)
Kanske att det blir lite IKEA i veckan och köpa kuddar och annat som ska till i gästrummet så det blir fiiint.
Tänkte sattsa på grönt och vitt, det var gröna väggar från början men dom ska nu bli ljuuusgråa och eftersom jag har mina kläder i gröna och vita lådor så passar det ju bäst med den kombinationen :)


Ni får vänta med att se tills det är klart istället :)
Kanske att ni kan få en före bild om ni är snälla ;)

Nope.. nu kaffe.
 

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: