Aj som fan.

2008-12-13 22:50:26 ♥ I väntan på Chloe

Nu får du ta och sluta skrämmas lilla pärlis!

Var och åt supergodaste maten hos mor och plastfar som jag skrev tidigare.
Kom hem och satt mej i soffan och AJ SOM FAN!
Årets värkar/förvärkar vad det nu är som man ska kalla det, började högt upp i magen strax under brösten (som ett skärp som drogs åt stenhårt) och drog sej runt ner i ryggen.
Kunde inte prata och knappt andas, satt i ganska länge. Iallafall nån minut och sen släppte kort stund, kom ny och så höll det på i 20minuter kanske. Vart helt knocked out.
 
Det vart liksom "Vad är det här nu då", har ju haft ont och så tidigare men då har det vart mera som mensvärk smärtor.
Vart tillslut bättre så jag kunde röra mej igen, i med 2alvedon och snabbt in i varmaste duschen.
Vart bättre ett tag för att sätta igång igen en stund nyss. Så det var bara att gå tillbaka till duschen igen.
Duschen är underbar!


Nu är det lugnt, bara konstant kissinödi, knivskär uppe i pullis, trött och jättehungrig.
Pärlis mår bra iallafall, hon bökar runt massa och det känns som hon försöker trycka ut fötterna genom magen :)

Men det kanske var så då som jag skrev här om dan när jag inte kände något alls.
Lugnet före stormen var det då, Nu börjar det storma och kanske det ska vara såhär nu fram tills det är dax.
Det är ju så svårt att veta när man aldrig vart med om sånt här tidigare och alla känner helt olika i sina graviditeter.

Kommentarer
2008-12-13 23:55:30 http://suzilemon.blogspot.com/

Jadu, det är svårt att veta när det är dax.

Du har ju inte gått ut tiden än så hoppas inte för mycket, då blir tiden som är kvar så lång.



Veckorna innan slutdatumet var dom längsta för mig, sen när jag började gå över tiden så hade jag slutat hoppas så då gick tiden lite fortare.

Å vips så var han här :)



Kram kram!

Sussi
2008-12-13 23:57:52 http://familjenkorb.blogg.se/

Min bm berättade att förvärkar går över med alvedon, och / eller varm dusch.

Riktiga värkar sitter i endå..

Johanna
2008-12-14 17:52:14 http://soya.blogg.se/

imorrn!!





hihihih

Soya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: