Check check.

2008-12-21 21:23:38 ♥ Vardagsliv

Japps då stryker vi flera grejer från att göra innan jul listan.

Var och hälsade på hos mormor idag, jättemysigt och det var så roligt när hon äntligen var på bra humör.
Hon både skojade och skrattade och det var såå längesen jag såg henne så.

Efter det så handlade vi julmaten och lite annat, hittade nappar med nya mönster och
sen vart det ett paket mini blöjor. Hittade en sida med superfina nappar Babyrum.dk men väntar med att beställa tills vi ser om vi får ett napp barn eller inte. Jag var det inte när jag var bebi.

Kom även på imorse att jag inte vill ha en december bebis längre, nu vill jag att det blir en 09:a.
Mina planer för framtiden blir som bäst då. Så nu hoppas jag att pärlis lyssnar på mej och gör så "STANNA där inne". Fast hon har vart rysligt lugn där inne nu i 2dagar och funderar på om hon börjar samla kraft till att komma ut. Hoppas inte! 

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: