Efter.

2008-12-09 14:47:22 ♥ Vardagsliv

Ligger "efter" på massa att göra nu bara för att man legat och sovit i nästan 2dagar.
Skulle vilja fortsätta lite idag med, så jag verkligen blir av med denna dryga snuva och huvudvärk.

Men måste strycka lite saker på att göra listan först.
  • Som att betala lite räkningar,
  • Laga mat (P verkar ha glömt hur man gör och erbjuder bara hämt mat, usch!),
  • Plocka undan lite (P verkar ha glömt att man kan göra det också ;) Tur att han iallafall ställer upp och serverar mej allt annat jag vill ha när jag ligger här i sängen)
  • Svara på "viktiga" mail
  • Säga upp prenumerationer
  • och mitt abonnemang hos 3
  • Försöka svara på era kommentarer.
  • Öppna post
Ska försöka fixa en bild på nya frisyren också, är riktigt nöjd denna gång och inte halvt som förra .

Kommentarer

Grattis på din namnsdag, Anna! :-)

Marielle
2008-12-09 16:13:33 http://flixxan.blogg.se/

Jag vill se nya frisyren hoppar upp och ner Nu nunununu..ehum. Jag är lite sockerstinn dessutom.



Hoppas snuva och skallebank snart ger sig!!!

Flixxan
2008-12-09 16:16:44

Oh. Förlåt. Grattis på namnsdagen med!



Från en Angela. ;)

2008-12-09 17:00:49 http://tuffloysan.blogg.se/

Jag heter Anna i andranamn, så har åxå namnsdag idag =) Grattis till oss =)

TuffLoysan
2008-12-09 18:33:40 http://nathalief.blogg.se/

hihi, jag vet. men eftersom katterna bara är innekatter och lådan rengörs regelbundet och att jag tvättar händerna noga efter, så är inte så rädd för toxoplasmos(?)



grattis på namnsdagen :)

nathalie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: