Efterlängtat besök.

2008-12-21 21:41:35 ♥ Vardagsliv

Nu på kvällen har mina fina vänner Sofie, Malin och Alma vart här och julfikat lite.
En sista träff innan jul och kanske innan pärlis kommer. Beroende på om hon stannar tills efter nyår eller inte då.
Det var iallafall riktigt mysigt.

Sofie har jag inte träffat sen i sommras och Malin var det nog snart 2årsen.
Hon har vart i USA och pluggat för att sen flytta till Göteborg (där sofie också är bosatt nuför tiden), hon sattsar på karriären och jag sattsade visst på familjelivet :)
Fast jag har ju visserligen inte kommit på vad jag vill bli när jag blir stor ännu ;)
Alma träffar jag ju lite då och då, men hon har ju också flyttat härifrån.
Nu får ni ta och sluta upp och flytta långt bort!
Har jag nån vän kvar här i närheten egentligen? 



Jodå jag kom på 3st nu som bor kvar, och flyttar ni med så då jävlar!

Kommentarer
2008-12-21 22:30:07 http://hecate.se

Jag känner igen det där med vänner. Bara det att det är jag som flyttat ifrån gamla vänner. Nu var jag dock smart att tjata så att en av mina bästa vänner också flyttade hit :P

Maria
2008-12-21 23:02:19 http://hecate.se

Haha ja det är riktigt surt. Det är nästintill elakt om jag ska vara ärlig :D

Maria
2008-12-21 23:23:48

det var så himla mysigt ikväll annah! och vi ska se till att ses nån gång mer innan jag packar och åker tillbaka till göteborg igen. OCH jag vill se pärlis med innan :)

2008-12-22 21:42:17 http://mobergo.blogg.se/

Undra om inte vi har träffat samma Malin ihelgen?!

Vet om hon var ute i Sunnersta hos Jessika på glöggfest i lördags?!

Emelie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: