Fredag.

2008-12-12 18:48:27 ♥ Vardagsliv

Nu igen,
och jag har kommit på att jag ska försöka låta bli att bli total uttråkad och rastlös direkt.
För som ni vet så ogilar jag verkligen helger och det kryper i kroppen såfort jag inte har något att syssla med.
Så nu ska jag bara rycka på axlarna säga "jaha" och bara acceptera att det är helg och låta den rulla på :)

Har precis vaknat från en "power nap" om man kan kalla 2timmars sömn för det ;) Vart inte så mycket inatt, sov oroligt och magen var ivägen överallt. Resten av kvällen blir det smågodis och brämhults juice, vi hittade en godisbutik med över 300sorter när vi åkte hem från Uppsala. Smaskens!

Jag hänger nog här resten av min vakna tid, Darling ska titta på det där hemskaste programet idol. usch jag ryser!

Ska ni också titta på det struntet eller gör ni något annat?




Kommentarer
2008-12-12 19:26:47

Nä inge idol här inte ;) Stereon som fått gå hela em. å kvällen.. =)

2008-12-12 20:03:00 http://smokingcankill.blogg.se/

Åh, var det den där godisaffären i Hummelsta?! Mums! Haha, ja, imorn ska det fan bli baka av.. :D Är väldigt sugen på sådana där mintknappar.. Mmmm.. :D

Trissan - väntar första barnet
2008-12-12 20:59:33 http://smokingcankill.blogg.se/

De är ju så goda! Hoppas jag lyckas hitta pepparmintsolja bara men det borde ju finnas på ICA? Eller apotek iaf. Hmm. Ja, ska försöka ta lite kort på grejerna när allt är klart, bildbevis! ;) Recepten finns i inlägget, tryck på de olika namnen så kommer sidorna upp. :)

Trissan - väntar första barnet
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: