Godermorgon.

2008-12-15 11:33:54 ♥ Vardagsliv

Här blir det allt inga barn födda ;)

Hade några värkar/SD igår på kvällen men dom stannade av helt efter nån timme och jag har inte sovit så skönt som jag gjorde inatt på väldans länge. UNDERBART som f*n!

Får se om det håller sig borta med värkar helt nu eller om det kommer igen (molar fortfarande i ryggen men helt hanterbart), hoppas på det första då jag har några "glömda" klappar kvar att köpa och skulle vilja få gjort nu i veckan. Fast det skulle ju vara himlarns skoj om Soya fick rätt (gissat BF idag), och att få träffa pärlan skulle inte vara helt fel ;)

Köpte ju ny mobil förra helgen, och lade ut min "gamla" på tradera och vart en 1000peng rikare :) Får in lite oväntad lön också så det bränner i fickan nu haha. Det vart en Sony Ericsson c905 istället för min "gamla" w890i, bytte mest för att jag orkade inte med 3 längre (efter 5år ger jag fasen upp) och ville ha en mobil med bra kamera så man alltid har en okej med sig sen. Inte alltid man orkar släpa med sig klumpen (eos400d).


Efter 1veckas användande är jag absolut nöjd, ingen större skillnad mot den förra.
Förutom att jag äntligen har massa mottagning :)
Har nytt nummer också så om det är någon som glömt att få det så säg till så fixar vi det.

Kommentarer
2008-12-15 11:54:19 http://soya.blogg.se/

Va luriga värkar hörru!



Jag har också tänkt så med mobilen, att ha en bra kamera så man slipper släpa vanlig med sig jämt :)

Soya
2008-12-15 14:37:44 http://enburkrussin.blogg.se/

tror din pärla är lika lurig som min stina var..:) hon höll på och velade till och från från vecka 36 tror jag.. vi var ju in på förlossningen flera gånger och fick stanna kvar för jag hade riktigt värkarbete, sedan la det bara av och vi fick åka hem igen... haha . ..surt.. så höll det på till jag vart igångsatt i vecka 40*4 ... :)

kram kram

Russin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: