Lördag.

2008-12-27 18:45:01 ♥ Vardagsliv



Det är ju lördag idag? Var helt säker på att det var tisdag eller nått sånt där.
Blir lite konstigt när det är helger mitt i veckan, fast för mej så har det ju vart som "helg" i 2månader :)

Var in till Uppsala idag, handlade en del på IKEA. Gardiner, kuddar, ljus och massa annat fint så det inte blir så tomt och trist när julen försvinner. Tänkte smygstarta undan plockningen imorgon, bara för att få tiden att gå lite. Var sjukt mycket bilar på parkeringen men vete fasen vart dom gömde sig inne på IKEA, för där var det ganska lugnt.

Vart en "snabbis" gränby också. eller ja så snabbt som det nu går för en höggravid.
Tror nog att en snigel är snabbare än mig, folk bryr sig inte heller så värst mycket om magen. Vet inte hur många knuffar man fick, men ja rea kläder är ju viktigt ;)

Jag hittade inget på rean utan det vart bara en supermysig lång munkjacka på Twillfit och en topp/klänning på H&M, båda sånna som funkar nu och efter pärlan kommit ut.
Dom andra affärerna var det tok mycket folk på och låååånga köer så jag vände direkt i "dörren". Får bli en sväng sen när rean tagit slut och det är lite nytt och roligt i butikerna igen.

Nu ska jag vila mej på soffan med lite Ris à la Malta och snart sova, trött som fasen.



Någon bebis verkar det inte vara på G iallafall som tur är, alla "symptom" har börjat försvinna och jag känner mej mest bara trött och konstant kissnödi.

Kommentarer
2008-12-27 19:40:27 http://evamys.blogg.se/

aa jag tror att magen har sjunkit lite.. tyckte det när jag stod framför spegeln igår.. Men dom säger ju att det ska bli lättare att andas och sånt då haha.. nåt sånt har jag inte märkt av!

Evamy - i väntan på bebisen!
2008-12-27 20:13:39 http://missdestiny.blogg.se/

Du är envis du!! :)

Jag orkar ju inte ens med rean "ogravid"

Ha ett riktigt gott slut o ett gott nytt år!

Så håller jag tummarna på en 09:a

Lissan
2008-12-27 22:30:56 http://etalvis.blogg.se/

Fin blogg! :)

Emelie Talvis - e t a l v i s ♦
2008-12-27 23:02:41 http://evamys.blogg.se/

ojdå.. kräks också.. lät ju inget vidare.. hoppas jag slipper det! Men du har ju inte alls många dagar kvar så snart tittar nog din ut :)

Min kommer ju stanna till februari ;)

Evamy - i väntan på bebisen!
2008-12-28 11:25:19 http://ambi.blogg.se/

Strongt att orka sig in till Uppsala nu. Jag kommer nog inte våga mig in förrän rean är över.

Jag fick också rejält med knuffar trots min mage. Har svårt att tro att de inte såg den med tanke på hur bjässig min var. Förstår inte att folk inte kan vara lite försiktigare med gravida. Balans mm är ju inte direkt som den brukar.

Anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: