Lugn och fin.

2008-12-13 15:09:06 ♥ Vardagsliv

Nu är jag lugn och fin igen :)

Lite frukost i magen och en helkroppsmassage på det gjorde toppen, sen vid 12 orkade jag inte vara vaken mera.
Konstigt med bara 3timmars sömn, så har sovit till ungefär nyss.



Skönt som fasen men sover sådär oroligt igen och får hjärtattack av minsta lilla ljud som låter runt omkring.

Hade ju högt blodtryck när jag var hos BM sist så höll lite koll på det igår och idag, nu när jag vilat så låg det på 144/90.
Fast jag precis vaknat?!
Måste ringa BM på måndag tror jag..
Nu efter lite tv-tittande så har det stigit ytterligare och ligger på 158/98.

Nu ska jag titta på Darlings bror som lägger plattor runt öppna spisen och vänta på att mamma ringer och säger att maten är klar. Rådjursstek, nom nom nom!


Kommentarer
2008-12-13 15:56:03

ja, de ska han. den 19;onde måste han in. och han får inte ta sina pappadagar om hon blir sen.. eftersom permissionen är betald. rena djungeln, har krigat med FK om de. Så nu är vårt hopp att hon ska komma lite tidigare :)

2008-12-13 16:13:29 http://soya.blogg.se/

Åh gud va gott med rådjursstek!

Soya
2008-12-13 17:03:41

Oj vilket blodtryck du har! :-O Vad är normalt egentligen? Kan det innebära nå risker... Lycka till i alla fall!

2008-12-13 20:23:19 http://carpeannah.blogg.se/

Anonym: Det ska inte ligga över 140/90 tror jag det är. Den risk jag vet är att det kan vara havandeskapsförgiftning, men är inte så påläst vad det är för risker då. Men är det så så antar jag att dom kommer sätta igång mej tidigare. Tack!

Annah - med bebin i magen
2008-12-13 20:35:18 http://suzilemon.blogspot.com/

Vad spännande, då kanske dom sätter igång dig snart.



Kram på dig och ha en bra helg!

Sussi
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: