Rean.

2008-12-26 17:32:37 ♥ Vardagsliv



Någon som vart ut och handlat på rean idag?
Gjort några roliga/bra fynd?

 
Är supersugen på att ta en sväng in till Uppsala imorgon och se om man kanske kan göra några klipp.
Egentligen inte sådär jättesugen på att få shoppa utan mest på att komma utanför hemmet en stund, men tror det kan bli svårt att övertala darling till att vi ska göra det. Han tror att jag kommer föda barn då och han vill verkligen att denna pärla blir en 09:a ;) Som jag är helt säker på att hon blir.

Kommentarer
2008-12-26 18:52:45 http://enevve.blogg.se/

Jag va ut en sväng på rean och herregud säger jag bara!

Jag är inte så förtjust i köer och idag var det verkligen extremt :)Iallafall i Gävle/valbo

Ska göra ett försök i morgon igen tror jag, skam den som ger sig ;)

Evve

Ja nu är det ju verkligen inte långtid kvar för dig :). Kan ju ske närsom nu! Hoppas att julen har varit bra på alla sätt :)

Katja
2008-12-27 17:03:02 http://nathalief.blogg.se/

ja, känns som dom ska gå av, speciellt på nätterna. helt sjukt vad ont de kan göra.. uscha..

förhoppningsvis är de över snart :D

nathalie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: