snabb dag.

2008-12-02 20:53:56 ♥ Vardagsliv

Shit vad den här dagen har gått fort, sov lääänge idag med.
Men har sovit ryckit hela natten och vaknat för minsta lilla grej.

Började dagen jag med att sätta mej vid photoshop och greja med en juldesign till bloggen.
Kommer bli så fint när det väl är klart, jag hade en halv färdig men så grejade darling med strömmen här hemma och stängde av. Så "poff" var det borta :) Men jag är inte den som ger upp, jag började om igen :)

Fina Alma var här och fikade lite och prata massa strunt, hon roade sig med att gå runt runt med barnvagnen ett tag där hon bäddat ner pärlans nalle haha.

Undertiden bakade jag bröd, såg att Babbi bakat ett  italienskt matbröd med mozarella och parmaskinka i, har tänkt på det sen jag såg bilderna och nu har jag gjort det även jag.
Åhhh så mumsigt, men det var ett j*vla bröd på att ska oljas och jäsa tusen gånger.

Klicka på bilden för att komma till receptet.



Jag hade inte i allt som står där, men nästa gång ska jag testa det och lägga till soltorkade tomater.


Kommentarer
2008-12-02 23:35:02 http://babbidesign.blogg.se/

Vad kul att du provade göra brödet! Vad tyckte du? Du tog väl inte TVÅ MATSKEDAR salt :P

Babbidesign - [Design & Foto]
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: