Tack!

2008-12-30 17:40:28 ♥ Chloé

Tack så hemskt mycket för era gratulationer! Ni är flera som undrat vad pärlan fått för namn. Vi har bestämt oss för att det är en liten Chloé, mellannamnet är inte färdigt ännu men lutar åt amanda efter farmor. Vi är fortfarande kvar på BB, kanske åker hem imorgon. Nu måste jag försöka passa på att sova när Chloé och pappa är och tittar på tv (just för att jag ska vila). Men kunde inte låta bli att kolla bloggen och då så vart jag ju "tvungen" att tacka för alla era kommentarer och svara på namn frågan :). Har sovit 1timme på 36, zzZZzz

Kommentarer
2008-12-30 17:54:54 http://chainsawy.blogg.se/

Åh, så fint namn! =) Nu vill jag att min bebis också ska titta ut! Men man får så snällt vänta till maj...

KRAM och LYCKA TILL!

Malin
2008-12-30 18:04:53 http://tindralen.blogg.se/

Hur uttalar du chloé då?



Kram och gott nytt år!

Tindralen
2008-12-30 18:15:06

GRATTIS! Njut allt ni bara kan av pärlis, tiden går sjukt fort i början :)

2008-12-30 21:15:59

Grattisgrattisgrattisgrattis! Hoppas att allt gått bra och ni får komma hem i lugn och ro.. Säg ifrån om det blir alltför mycket med släkt och vänner som ränner. Jag fick ingen ro på bb, inte pga bebisen utan pga att mobilen tjöt i ett och alla skulle hälsa på.. :-P Hoppas att vi får se en liten bild på sötnosen snart också!

2009-01-02 20:29:23 http://www.maersta.se

Haha, jag läste "det lutar åt amanda ELLER farmor"! :P



Amanda är superfint. Som Chloe. :)

Johanna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: