> Dagens babbel

2008-02-22 23:42:01 ♥ Vardagsliv

Nu är det helg igen, då kommer prestationsångesten för att man måste ju göra något. Det är helg upp och hoppa och full aktivitet.. typ..

Vi fortsätter väl greja med hallen, var och fixade nya lister idag. Mkt fint! Jag fick som jag ville då Baby inte ville ha taklister, men jag tycker det är mycket mycket snyggar med än utan. På söndag kommer målarna och börjar så blir det nog klart i början på veckan. Sen är det "bara" golvet kvar, det kommer nog ta lite längre tid eftersom det är flera rum som det ska bytas i. Men oj vad jag längtar tills det är klart! Jag har nästan glömt bort hur tapeterna ser ut som ska upp haha.

Imorgon vet jag att vi ska till U-sala ska leta efter smart förvaring till mina pärlor, dom står lite väl riskabelt till nu och kan välta lätt. JAg har inte lust att plocka små små pärlor på golvet. Sen ska jag pärla hela kvällen har massor med idéer i huvet. Ska försöka få några helt klara med och komma ihåg att fixa kort så ni får se, och kanske köpa? Vem vet, jag kanske blir nästa snö haha.



Nu ska jag spana in bloggkoll och se om det är nån av alla bloggar jag följer som uppdaterat. Är extremt lungt med sånt på helger, man får vara glad om nån skriver iallafall 1inlägg. Nu ska jag inte klaga för jag har inte vart världens mest aktiva bloggare den senaste tiden.

image136


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: