> Dagens Dag

2008-02-26 21:49:24 ♥ Vardagsliv

Hjälp vad den här dagen har gått fort. Men det känns ändå som att man inte gjort ett dugg, fast det har jag nog?
Eftersom det är först nu jag har tid att blogga haha.

Jag har pärlat jättesöta grejer idag som antagligen kommer upp på bloggen imorgon ska fixa lite mera först. Vill inte avslöja för mycket. Det tog "bara" halva dan att göra det. Men åh vad jag längtar tills jag får visa.

Sen var jag hem till min vän Sarha även kallad Troll. Hon har köpt hus och det var första gången jag var där mitt ute i ingenstans. Men åh så fint det var! Supermysigt och vi spåna massa inredningsideér så ja det kommer att bli så fin fint där sen, fast det var det redan men ja ännu finare. Tänk och kunna bo sådär, jag skulle vara naken hela tiden. Inga grannar alls att tänka på. Jag hoppas hon åker iväg på nån festival i sommar, då ska jag och Baby vara kattvakt, glöm inte det! Annars hyr vi gäststugan, för en sån fanns det med. Med ett rosa kök (!) som jag missade att titta på, fasn!

image143

Visst är hon vacker?! Ögonen liksom!
Jag ser mest ut som en potatis haha, det är ju min grej, att se ut som en potatis på kort haha.


image136

Kommentarer
2008-02-27 18:18:47

Men goooos!!! Du e så fin! *massa glad*
Klart ja ska på festival, kanske tom 2! :D
Då kan du o Putrik skutta omkring och vara nakenfisar här ute. haha

2008-02-27 19:45:28 http://catya.blogg.se

sött :)

och jag röstade på din blogg, hoppas du vinner eller vad man nu gör ;)

puzz

catya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: