> Dagens natti

2008-02-25 21:02:03 ♥ Vardagsliv

Nu säger vi godnatt efter en ganska så effektiv dag, städ, matshopping, matlagning , läkarbesök, psykologbesök och massa viktiga mailskickande och lagt upp tradera auktioner.
Jag känner mej nöjd!

Imorgon kommer jag vakna av att Nova kommer, fint! Jag har saknat henne då vi inte setts på några dagar. Men hon är fasen beroende framkallande, det är alla mina vänner.

Jag kommer drömma om yoghurt inatt, planerar redan nu att jag ska åka till affären direkt imorgon och införskaffa mej mera. Mmmm!

Nä sängen var det, vart inte så mycket sömn natten till idag. 3timmar..



image136

Kommentarer

roligt!

HELENASCITY

vilken fantastisk komplimang=) tack!!
ja alla verkade ju tro (de negativa jag fick) att jag var ute efter +size folk överlag. herrgud för mig får man se ut hur man vill så länga man gillar de.. ja annars oxå. men då ska man göra nått åt de annars, hålla käft!
och vi är ju trots allt flcikor.. alla hatar vi nog våra kropparn nånggån ibland.. jag sådär vi ägglossning då hela jag blir en liten balong.. (kännslan) hua...

lycka till med allt och kom ihåg att promenader och små hantlar hemma kan göra enorma skillnad!!!

PUSS!

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: