> Dagens operation fylla kyl och frys

2008-02-25 15:57:57 ♥ Vardagsliv

Var till Uppsala idag och träffade läkare och psykolog. Det gick bra och jag gillar min nya doktor fast han var dansk och jag förstod inte riktigt vad han sa. Fick lite medicin ändringar och en genomgång på hur jag mår. Mediciner är sv*ndyrt så håll er glada gott folk. Hade jag inte haft 75:% så hade det kostat 2500:- för 2st olika. Sjukt! Men ja det kostar att sova, och det är det helt klart värt.

Efter det så tog jag och Baby en sväng på Coop för att det behövdes fyllas på i kylen och frysen. Nu är det inte ens en liten plats kvar nånstans. Hoppas bara matlagningslusten kommer igen. För nu börjar en hård GI diet fram tills vi åker till Aruba. Knappt 2månader kvar! Det är inte direkt en billig diet för summan sluta på 2700:- men det är allfall en god diet så det är det värt.

image141

Nu ska jag laga kycklinggratäng som är så god! Kanske kommer ihåg att slänga upp receptet här om jag inte redan gjort det.
image136



Kommentarer
2008-02-25 16:01:45 http://allstared.blogg.se

Japps lergigan är puts väck... synd för gravida då de fått de för illamående och sömn...

Okej skönt att du fick nånting tillslut, hoppas det funkar. :)

Ja de finns olika, prata med din psykolog om du vill veta mer h*n vet nog mer än mej... Jag vet bara det som psykologen och läkaren sagt.

Javisst 152 dagar kvar till bröllopet. :D

Kram

Johanna
2008-02-26 14:28:21 http://starletspalace.blogg.se

Jäklar vilken välfylld kyl!! :) Jag har inte ens 1% av det där i mitt kylskåp och jag handlade igår.

Starlet
2008-02-26 23:42:03 http://babbi.blogg.se

Fett med mat! Om det alltid såg ut så.. Aruba.. det lät häftigt.. tänkte du gå ner i vikt tills dess? Hur länge blir du/ni borta? Semester?

Gabriella
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: