> Dagens ursäkt

2008-02-27 20:13:56 ♥ Vardagsliv

Jag är ruskigt dålig på att blogga på dagen, men jag sysslar oftast med annat och har ingen bra blogg inspiration. Men kvällarna finns det så ni får överleva med det.


Sov extremt länge idag, kunde verkligen inte somna igår. Låg och läste El Choco och kunde inte sluta, spännande som fasen. Kanske att det kommer en recension sen om den är värd det. Just nu känns det så. Men ibland kan ju böcker totalvända.
Sen kom en ångestattack smygandes så vid 3tiden stod jag i en smällhet dusch och peelade kroppen, smörjde bus, helkroppsrakning, ansiktsbehandlingar osvosv. Bra ångest hantering!

Imorgon ska jag in till Uppsala på möte och sen kolla lite bokrea med mamma, jag letar efter en speciell bok och hoppas att den finns där vi är. Måste spara mina pengar så det blir ingen mera shopping fast jag känner ett stor stor sug. Kanske mamma är snäll och sponsrar mej med något? Hoppas kan man ju alltid.

Nä nu måste jag kolla roomservice och få lite tips och ideér.

Kommentarer
2008-02-27 20:28:59 http://pyttis.blogg.se

men va gullig du är gumman..blir alldeles rörd när jag läste att du tänkte på mig när du såg byxorna..det känns så "närvänner"aktigt =)

massa kram!

anna
2008-02-27 20:56:06 http://pyttis.blogg.se

*kram*

tycker det där med färg är svårt.
Rent generellt blir jag ju glad av allt som är rosa men jag har sällan rosa plagg.
Rött ligger mig varmt om hjärtat för att jag gillar det politiskt sett, men passar inte i det så bra.
Jag dras mycket till grått när det gäller kläder..

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: