> Love it!

2008-02-07 15:13:50 ♥ Vardagsliv


Bästa boken! Rensa i röran med Feng shui.. Jag fyndade den för 25:- på bokrean förra året, bra va?
Nu vet jag varför jag är så energilös, det är nog för att det är så rörigt runt mej just nu. Lite har det nog med det att göra iallafall. Läste halva boken igår innan jag skulle sova, kände direkt att jag ville upp och röja men sparade mej tills idag. Har städat ur mitt badrum och bara det vart en hel stor svartsäck med sopor! Förstå så mycket saker man har som man igentligen inte använder. Det var krämer, smink, parfymer, hårfönar osv. Nu är det borta och ja det känns lite bättre, så pass mycket att jag ska laga mat. Kors i taket! Typ image5

Hallen kommer att bli klar och typ 2veckor, vi har lejt(?) bort det till några kunniga typer istället kallade snickare och målare. Skönt ju! Slipper man tänka på det och bara vänta på att få inreda istället. Ska nog ta och sätta mej och göra iordning ett kollage ikväll på vad som kan tänkas behövas.

Imorgon blir det U-sala som vanligt och träffa någon ur DBT-teamet som ska utvärdera mej och se om jag är redo för att komma igång med det. Hoppas hoppas! Jag vill verkligen göra det nu, och då är det lika bra att passa på innan jag hiner ändra mej igen.

Nu ska jag sluta lägga min sista energi på att skriva här och fortsätta med matlagandet.
Får en ny dator inom 10dagar så då kommer jag nog bli mera aktiv här igen, gillar inte att sitta vid den här stationära.

See ya!

Kommentarer
2008-02-08 17:14:52 http://babbi.blogg.se

Tack för grattandet min dag var fantastiskt.. uppdatering kommer sen!

Gabriella

Hejsan=) den där boken har jag.. vi är rätt lika du å jag har jag en känsla av. Inredning, tatueringar, stil.. we rocK!
Ha en superkväll=)

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: