> Morgon?

2008-02-12 12:47:37 ♥ Vardagsliv

Sovmorgon idag, kanske lite väl lång. Men ibland är det så ju så svårt att komma upp ur sängen. Även fast jag var super pigg och kroppen sa ifrån för att ligga kvar så gjorde jag det ändå (revolt haha). Värsta är väl att jag blir så j*vla arg när jag sover längre än vad jag borde, och att vakna skogstokig är väl ingen höjdare image5. Inte för den som är i min närhet iallafall. Så nu har jag bryggt en kanna kaffe och ska svepa i mej så humöret blir bättre, såg att jag hade miljarder med bloggar att läsa med på bloggkoll. Så "morgonen" går i bloggläsning och kaffets tecken tillsvidare.




Kommentarer
2008-02-12 16:13:46 http://www.metrobloggen.se/angiie

Jaa.. det är en rätt dum anledning till varför man inte vill amma, och så hemska blir dom faktiskt inte.. bara nästan :p
Men ibland funkar det ju bara inte..
FAN VAD SÖT DU VAR =)
Ska skriva ett inlägg om vilka sorters bloggar jag gillar sen :D

Angiie

den bilden ÄR jag!!

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: