> obsessed

2008-02-12 18:44:12 ♥ Vardagsliv

Har helt fastnat i 2spel idag, riktigt skoj! Jag älskar "meningslösa " spel, blir det för seriöst så måste jag fuska image5, kan inte låta bli. Men dom här småspelen går det nog inte att fuska på, eller går gör det nog men bara det att det är svårare att hitta fusken.

Monster Mash är nått slags skuta, panga och döda små monster som ska äta upp min by innevånare. Det får dom inte! Så bygga massa skjuttorn och uppgradera för att ta död på dom innan dom tar död på mej.
Vet inte om det är lagligt att länka till den sidan man hittar dom på? Men jag gör det iallafall, klicka på bilderna för att hitta dit.



Magic Farm
Vet inte riktigt vad det går ut på än bara att man ska plantera massa blommor och ta hand om. Vakta dom från sniglar och andra kryp. Sälja och tjäna pengar för att man ska hitta sin mamma och pappa igen? Jag vet inte men skoj är det, bra tidsfördriv.


Det bästa sättet att slapna av och låta bli att tänka så mycket..
Nu ska jag försvinna in i spelets värld och fortsätta mörda små monster, moohahahaha!

Kommentarer

ja asså jag älskar MONKI, billigt snyggt och bra kvalité. blir fan inte bättre. du som bor i sala, du kan ju åka hur snabbt som helt. då får du träffa jenny, men hon slutar snart. så skynda.

Sarah
2008-02-12 19:16:48 http://catya.blogg.se

oh perfekt för mig som förmodligen kommer bli tvungen att ligga hemma imorgon med

puzz

catya

nää inte i valbo.. i stan!! jag bor i stan.
jag tror med stor sannolikhet att de kommer hit. är ju en stor stad och monki växer ju bara mer och mer.. jag ger som ett år!

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: