> Pants

2008-02-21 16:29:43 ♥ Vardagsliv

Yes! Jag har äntligen hittat ett par brallor jag trivs i och som sitter snyggt.
Har haft problem med att hitta dom eller vart för kräsen. Sitter dom bra i benen så är dom alldeles försmå i midjan, är dom bra i midjan så är dom försmå i benen, skit skumt ju. image7
Därför jag även älskar leggings modet, om det nu fortfarande är mode?

Skulle träffa en ur DBT teamet idag men när vi kom dit så var hon sjuk, dumt att ingen ringer och säger det så man slipper åka 9mil helt i onödan. Hon som satt i receptionen såg ut som hon skulle bryta ihop gråta när hon fick reda på att jag skulle vara där och hon var sjuk. Haha undra om hon också kanske behöver lite terapi? image30

Eftersom jag vart så nöjd över brallerna så vart det energi tillskott, vilket ledde till att jag städade undan lite här hemma och lagade iordning lasange. JAg är nöjd över mej själv! image15

Strax kommer det snickare och fixar nytt tak, nice!
Men jag ska sysselsätta mej med lite annat, tex läsa era bloggar.

image17

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: