> Sovmorgon

2008-02-05 14:42:03 ♥ Vardagsliv

Ahh vad skönt det var att ta en låång sovmorgon, har inte gjort det på några veckor nu.
Vaknade flera gånger visserligen och var på väg upp redan vid 8. Eller jag var upp då och drack massor med oboy, vaknade nämligen för att jag var så akutsugen på det. Skulle ju åka till U-sala med en vän idag, men fick sms om att ta det senare, vart framskjutet hela tiden och tillslut så vart det inget, tror jag haha. Det är väl inte 100% säkert än, åhh jag hatar att inte veta. image7
Har hunnit med att äta frukost, värsta nice också. Nybakt fralla med ost och en semla, gi var det ja image5. Får ta och jobba bort det sen på Crosstrainern. Ringt massa samtal vissa bra och andra fullständigt onödigt dryga, som gjorde att humöret sjönk i botten direkt.. image20

Nu ska jag pärla lite, så jag får färdigt mitt halsband nångång och kan börja på nästa. Pärlor överallt!

image109

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: