>

2008-01-21 17:32:16 ♥ Vardagsliv

Idag har jag vart duktiga Annah och städat, tvättat, dammat, lagat massa mat, vart ut och fikat och shoppat och pärlat.

Nu är jag precis färdig med allt och vinkat hejdå till Baby, så nu är det soffan, tv'n och datorn som gäller. Kanske att jag ska fortsätta på mitt långa band med pärlor, hela 2meter. Ska vira ihop det till ett armband sen, tror det kommer bli riktigt snyggt. Ni ska få se sen när det är klart! Hittade en affär idag med massor med olika smyckesset, superfina och billiga. Ska köpa flera sen, kul att hålla på och pillra. Synd bara att det kan vara ganska så dyrt att köpa. Ingen som vet nått bra och billigt ställe att beställa från?
Vill ha fina små glaspärlor som dessa.

 

Fick tag på min kompis Karro igår efter att inte hört något sen i onsdags kväll, hon låg på sjukhus igen. Hade problem med en stor gallsten och nån muskel som blodade. Legat med dropp och morfin sen hon kom in, hon hade jätteont stackarn! Dom skulle antagligen operera henne nu iveckan, 3dje gången hon bli opererad i magen inom 12månader. Helt sjukt! Sån otur med allt i kroppen hela tiden.

Nu ska jag fortsätta kolla på Våra värsta år, sååå bra!


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: