> Äsch

2008-01-10 19:37:13 ♥ Vardagsliv

Nu får det duga orkar inte koda mera nu image30, är väl inte riktigt nöjd med den vita bakgrunden men det blir lättast och snyggast så när man lägger in bilder och inte orkar fixa i Photoshop med dom först. Eftersom jag bara har det på stationära och sitter oftast vid den bärbara. Får se hur länge till det kommer se ut såhär då? Antagligen så gör det det ganska länge när jag ändå inte har nån skaparlust.

Jag mår fortfarande inte alls bra, men imorgon då jäklarns kommer dom. Kärlekspillren till apoteket, så då säger vi förhoppningsvis farväl till dödsAnnah och säger Hej till "vanliga" Annah. Så vi ses och hörs då finisar!

Nu ska jag duscha som vanligt haha, och sen spela lite meningslösa spel innan det är tillåtet att sova. Så damn trött idag, kanske för att jag sovit extremt lite senaste dagarna och att jag åt lite för mycket "godis" igår.

vinki vinki

Förresten, vad tycker ni om nya utseendet?

Jooo jag glömde nästan, är det nån som vill hjälpa mej med texten där vid kontakta mej och statistik? Jag får den inte att bli samma färg som det andra. Helt omöjligt ju image7

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: