> buzza, pärla, snöa

2008-01-31 16:26:50 ♥ Vardagsliv

Vart inget "rivande" idag haha, för det skulle... vänta! Ska inhandla färg och grejer först, vilket är smart. Så ja det gör inget att det bara är halv startat.

Idag kom kattmaten från buzzador, har några kartonger står på golvet som jag ska ge bort. Gissa vilka som sitter och vaktar dom som att det vore en skatt?
Kan hända att kissarna är lite lätt sugna på att få äta upp dom själva. Men icke! Så mamma om du läser det här så har dina animals mat att hämta.

Har pärlat med Nova hela dagen, vi har kommit på massor med smarta idéer som jag inte riktigt kan berätta om nu. Men senare jag lovar. Kommer nog iallafall blir rikigt bra. Om man fortsätter pärla så här mycket så kommer man ju bli übersnabb i fingrarna snart och gör smycken på nån sec. Drömma går ju alltid image5

Supermys ute fortfarande med all snö, men vad jag förstod så skulle det bli plusgrader och regn imorgon, typiskt!
Den här sk vintern har ju vart skitdålig, jag vill ha mera snö och att den stannar längre än 2dagar. Jag saknar faktiskt snön sen blir lite ljusare ute och man mår lite bättre.



Hade förövrigt en skitdag igår pga saker jag inte kan ta upp här (varför bloggar man inte anonymt?). På kvällen var Babys mamma här och åt mat med oss och det var väl trevligt. Om jag vart närvarande och på bra humör, nu kändes allt bara drygt och jag störde mej på allt. Men bättre lycka nästa gång ;)

Kommentarer

Jag har inte buzzat på skitlänge nu:-( vill ha nått gott och gratis igen snart! hihi...

visst är det härlig med snöö.... *wiee*
men du, starta en hemlig blogg och skriv hemlisar i den.. =)

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: