> Fan då!

2008-01-09 18:03:55

Alltså kära läsare!
Jag vill verkligen skriva massor, göra om designen massor och kommentera era bloggar massor!
Men det går inte, jag kan inte sova, tänka eller funka normalt. Lever just nu i ett stort ångestmoln eftersom det ska ta sån tid med mina förbaskade sömn/ångestpiller. Jag förstår nu varför dom kallas supermedicinen, dom är verkligen dom bästa jag provat, och jag har ju gått igenom nästan 95% av det som finns. Iofs så blir jag extemt asocial på dom men det funkar för mej, hellre det än som nu dödsångest hela tiden. Nu kommer dom här "fixar inte att vara ensam" känslorna tillbaka. Fyfasen! Nu får fasen doktorn och apoteket skynda på, jag pallar inte mera ångest och sömnlöshet. Jag längtar bara tillbaka till sängen, dra täcket över huvet och bara ligga där.
Så vi ses om ett par dagar när allt är återställt igen..
Men jag viiiill ju vara häär och skriiiivaaaa, GAAAH!

Kommentarer

Hejsan!
ja där jobbar han.. kommer jobba mer nu än vad han gjort. tils de andra kommer igång. ska leta på en utbildning.
den köpte jag på nians bokaffär. bokia är de va...? ja men en bokafär. hur ska uppsla bon veta lixom. hahah..
visst är den fin.

Go´natt

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: