> Har ni några tips?

2008-01-17 18:49:49 ♥ Vardagsliv

På bra rakhyvlar? Eller kanske sånna maskindrivna, kommer inte på namnet. Inga epilatorer iallafall, dödens ont!
Köpte några engångs eller vad dom kallas igår, kanske det är 5gångs vad vet jag. Står inget på dom men kan tänka mej att dom blir slöa direkt. Ville mest ha dom för att dom var så rosa och fina. image18.
Men sen tänkte jag införskaffa mej nån ny venus igen eller kanske sattsa på herhyvlarna istället. Har fått för mej att dom är bättre? Men dom med batterin som vibbrerar, är det bättre? Fattar inte vad det ska vara bättre för igentligen? Har haft den nya Gillette Fusion och gillade den pga rakbladet på kanten, men ska man sattsa på den med vibb eller någon annan, kanske en sån maskindriven? Men den blir det väl inte lika slätt med?
Vad använder ni?

Kommentarer
2008-01-17 21:09:20

Jag använder herrarnas gilette (den gamla)
testade venus ett tag men tycker inte om den alls.
Hoppas du hittar en som passar, om du testar med vibb så skriv gärna ut en recension ;)

2008-01-17 21:27:37 http://www.angy.blogg.se

Bästa är mach3 serien :D helt klart

Angela

va go du är.. haha.. tack=)
jag använder herr rakhyvel. dom tar mcyket bättre, mac 3 eller va den heter!! mitt tips!

Sarah
2008-01-18 15:15:25 http://plussizepenny.blogg.se

jag brukade tjuva exets Mach3, den är ljuvlig! Blir inte fort slö och man blir så jäkla slät av dem. :)

Penny
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: