> I huvudet på Gynning

2008-01-22 22:18:48 ♥ Vardagsliv

Vad tycker ni om dagens avsnitt?


Jag tyckte det förra var bättre.
Tyckte det här var ganska så segt och långtråkigt, dom där tjejerna Rad Girls tycker jag inte var roliga alls?
Kanske för att det inte är min slags humor, tycker det blivit lite för mycket kopior på Jackass. Gillade ni dom?
Kan ju vara det att man inte tycker tjejer ska hålla på sådär? För dom ska vara fina och söta? Men det tycker jag ju inte riktigt heller. 
Iallafall så skulle jag vilja lära mej lite striptease, det ser så roligt ut! Men jag skulle nog inte klara av att utföra det seriöst för Baby utan att börja fnissa och tycka det är pinsamt. Fast iofs så kan man sina steg så är det nog inte det.
Finns det nån som inte skulle vilja kunna strippa?
Nått jag "störde" mej lite på vad gynnings stövlar hade hon haft vanliga "orginella" strippskor så hade det nog vart
super!

Kommentarer
2008-01-23 01:12:04 http://pyttis.blogg.se

jag glömde bort det i början - programmet alltså..och sen kände jag att jag inte orkade titta heller.

kram!

anna

gomorgon!
jag håler helt med, jag gillade inte dom där heller.. jag vet inte vad de är för feministiskt att kissa på sig själv? vad banar man då för väg lixom.. sen gillar jag inte sånt flamms och tramms heller.. de är inte humor att flänga runt och skrika.

men de andra i programmet va superbra=)

Sarah
2008-01-23 09:29:42 http://blogg.aftonbladet.se/1537

Vilken enormt fin blogg du hade, Headern var kanonfin :)

Marra
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: