> Men aaaaaaaargh!

2008-01-02 23:44:05 ♥ Vardagsliv

Så händer det även mej!
Jag skriver en lååång blogg om nyår och vad som hänt under året.
Sen pang boom så är allt borta! image6
Så nehe nu blir det ingen årsresume..
Kanske att jag orkar göra om den igen om några dagar.. Annars kan ni alltid kika igenom min gamla blogg för update på vem jag är och vad jag sysslat med innan jag hamnade här.

Hade iallafall en mycket trevlig nyårsafton med god mat och nice folk!
Vi var här hemma och satt ute på altan, eftersom vi har inglasat och lånat värmefläktar så var det 23grader där ute.
Supermysigt!

Så iefterskott från mej till er!



Hoppas ni får ett fortsatt bra år!
Det ska jag ha, detta år ska vara mitt år!

Kommentarer
2008-01-03 00:00:14 http://stinakampe.blogg.se

åh nej, jag har oxå vart med om att inlägg försvunnit :(

om lager 157 .. det är ca 50 % på allt, ibland mer : )

stina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: