> Nää

2008-01-15 23:09:16 ♥ Vardagsliv

Nä nu blir det sängen kära vänner!
Om jag ska orka upp ur sängen i tidig tid (för mej) kl 8 imorgon. Nova har börjat hälsa på igen varje dag, så kul!
Vi glider ifrån varandra ibland men lika fort kommer vi tillbaka och det känns som igår vi var så nära. Eller ja vi är alltid nära, jag tror hon är den ända jag kan prata med om allt.
Åh jag älskar verkligen mina vänner, dom är så fina och underbara!
Även om jag inte ser vissa av er så ofta så tycker jag om er lika mycket och kommer alltid göra image17



Imorgon blir det matshopping på Gränby, helt ensam med! Nice! Då kommer det bara att bli bra grejer ju, inga vanliga saker som typ falukorv. Njett här ska det vara nyttig mat nu. Kanske Baby ångrar att han inte följde med iallafall..
image24
Nä just ja sängen var det, mysas..
NATTI!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: