> Nja

2008-01-07 21:54:45 ♥ Vardagsliv

Nu har jag sett avsnittet, känner mej lite besviken. Jag hade förvänntat mej helt annat men icke, jaja man kan ju inte alltid få som man vill image5

Vi har börjat riva tvättstugan här hemma, känns som att det är tusen saker överallt. Värre kommer det ju bli också eftersom det fortfarande är massa saker kvar att riva ut. Tur att man inte är en tvättgalen person som gillar att tvätta, men förhoppningsvis så blir jag det när det är fint där inne. Nu kan man ju inte direkt kalla det fint på nått sätt, kommer väl före och efterbilder när det är färdigt. Men det är skönt att det äntligen kommer igång med lite rust, det är ju så skoj när det är klart.
Tänk om det kunde se ut som den här tvättstugan när det är klart, ser ut som det är taget hemma hos Bree i DH. Men man kanske kan ta lite inspiration från bilden och få till något liknande. Vem vet.


Bild från  http://www.closetandgarage.com/

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner i sängen och fortsätta med Linda Skugges bok Blogg 2005-2007 läste en 3:dje del redan igår kväll. Så den är nog snart slut trotts att det är över 500sidor. Jag gillar tjocka böcker!
Snart är det väl bokrea igen? Nån som har koll på det? Ska passa på att köpa på mej massvis med böcker då så jag har tills vi ska åka till Aruba. Läser som allra mest när jag är utomlands, det blir oftast 1bok om dan. Det finns ju inget bättre än att ligga i en solstol i värmen med en superbra bok.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: